Hitting the Gym

Efter biljarden halv sprang jag och Bruno till stadin chili kebab (om ja minns rätt) som enligt bruno har hesas BÄSTA kebab och den var faktiskt jättegod! Sen for vi till Kampen vilket blev ganska svårt eftersom jag hittade sååå mycke grejer på ale men ja måste hålla mig inför Tysklands resan!

Nu ska jag och Bruno (oj vad det blir mycket planer med min bror isag :o  ) gåt ill gymmet. Jag skall sluta volleybollen och börja gå på gym... Och javet att de låter helt jävla tråkit MEN dom har också massor Zumba, Cycling, Aerobic o.s.v. så det blir säkert rätt kul :)

Efter gymme blir det filmdags, vi kopplar datorn till teven och ska kolla den nya filmen Machete. Bruno har redan sett dem men han vill se den pånytt för den var kuulema så braa :D Och jag tror det är ganska mycket vår stils leffa så som allla Kill Bill o.s.v

Ojj det blev semi långt inlägg... Ha det bra!! :)



Kommentarer
Postat av: Tara

Javet! Tappa int bort dem, annors får vi sova på gatan...:D

2010-12-29 @ 20:27:53
URL: http://tortelina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0