sweet saturady morning

man sku kanske kunna blogga for a change? (duuude ja skrev dendär meningen utan att titta på tangentborde!!! *proud*)

Nu ligger ja iaf i sängen och läser nya bloggar. Har hitta några ganska tuffa :) 

Denhär första praoveckan ha vari jättebra!! Ja börja varjeda kl 11 och sluta kl 15 förutom på torsda och freda då ja börja 12 och sluta 18. Nästa vecka blir de stocka som gäller!

Igår påkvällen gjorde jag mina naglar btw :) De blev fransk manicyr denhär gången och en lite fail sådan eftersom ja måla nageltippen på frihand....  not so smart :D

What else.... ajjo!!! Ja e bjuden på en julfest eller någå ida på dedär cafee som ja jobba på men ja tror int att ja vill fa dit... Där kommer bara att vara vuxna, okej vi kommer att spela guitar hero de d sku säkert vara helt kul men njaa.

Dagen planer e iaf att vakna and then hit the gym! A.k.a kisahallis 10 workoutmaskiner :D haha, nä men dom e påriktit jättebra!! Someone who wants to join? :)


Kommentarer
Postat av: ama

haha du vill int se nya håre, eller d ser typ likadant ut men lite mörkare och gul/orange-are.. huii :(

de ble int alls braaa :D

men man sku nästan int märka att ja ha färga de om ja int sku sejja d :D



du får se de på stocka på månda!! :D

2010-11-27 @ 13:53:25
URL: http://amandx.blogg.se/
Postat av: Lene

duuude :D alla meningar jag skriver på datorn så skriver jag utan att tjiiga på tangentborde :D

2010-11-27 @ 22:31:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0