The Jewellery

Är nu i datasalen och har snart klarat av dubbeltimme data! De e ganska skönt att sådär vakna framför datorn hehhe men de känns också onödigt, ja menar ja kan ju lika bra göra de hemma.. Men från och med nästa timme kommer vi få stanna hemma och jobba på våra dataarbeten.

Jag tänkte kombinera data och specialarbete och göra en hemsida för min mammas smycken, hon har ren en men hon skulle vilja ändra på designen och färgen. Ja tror att de kommer bli ganska svårt eftersom jag inte vet någå om websites så därför kommer jag säkert behöva lite extra tid...

Här kommer i varjefall några bilder som vi tog igår!

Dethär två är mina favoriter!!




Men dehär tycker ja också om :)









Fresha vårfärger!


Kommentarer
Postat av: Tara

Oj dom e helt ljuvliga! Bilderna e så proffsiga:DD

Ja så dig inte alls i skolan idag, men vi ses imorgon

Kraaam<3

2011-04-18 @ 16:56:51
URL: http://tortelina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0