One for the money

Gich efter skolan med bruno och vår faster på födiskaffe. Det var gotti gott! Ja fick en bok av henne som heter "the hunger games" som jag har hört att är jättebra! (bl.a. har lene läst dom :) ) Det var meningen att ja sen sku fara på fotokurs men de  sku ha blivi lite tressit..

For istället till Ipi och baka cupcakes där Tara och Amanda också var. Och jag kan bara säga att DAMN domdär flickorna har eneri haha :D

Sen for jag en liten stund till Crustum och spelade spel med Tara och for sen hem och äta. Har sen dess läst på en bok som heter One for the money som ja lånade av Anna Q via anna och den är faktiskt ganska roli fast ja int kommit så låg ennu.

Next up blir det myskväll med några tjejor ;)

That's my friday in a nutshell, what about yours?



Min kamera akku tog slut och jag kan inte hitta laddaren. Awesomeness.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0