PEANUTBUTTERFINGERS!!!!

GUUUUUD va jag är trött! De va sjukt stressit på jobbet idag och jag hann äta tyå 5 tortellinin så ja svimma nästan när ja kom hem hehe. MEN nu har jag ätit mycket mat: massortorttelini, grillade grönsaker, sallad, sås, tiramisu och nu håller jag på att äta peanubutter. YUMMY!

Jag fick ett övernattnings erbjudande som jag tyvärr måste tacka nej till (fast det var ganska jäkla lockande) men ja tror att det sku bara bli tråkit för båda på grund av min trötthet och dessutom ska ja imoron på moron med bruno till hjortlandet och snowkka. Nån som vill joina? Call me ;)


enjoying my peanutbutter...haha


Kommentarer
Postat av: Andrea

En annan gång ;)

2011-01-09 @ 11:44:29
URL: http://gympafantasten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0