Stadin chili kebab

Var just på ett relativt tråkigt och smått onödigt möte om allahögstadie skolor. Man visste ren ungefär allt som dom berätta och det var 2 timmar långt -.- Men de va ändå säkert helt bra att gå på den ...

Efter de for Bruno jag och pappa och äta till stadin chili kebab. It was goooo-ood! Jag är nu inte en exxpert på kebab och jag har int ätit det så mycke heller under min livstid men det var iaf den bästa kebaben ja nånsin ätit. Var där också på jullovet meg Bruno efter att vi hade spela biljard.

Det tog sen en evighet att komma ti mamma eftersom det var nån slags metro trafik? Alltså trafik i metron, what? De borde vell int gå ? Men jo ja vänta mitt i tunnel typ 10 minuter och sen i kampen 5 min.

Nu är jag färdigduschad! Ska läsa lite bloggar och sedan gå och sooooova.

Ajjo, finska prove gick ganska bra förutom en uppgift som ja moka heeelt :)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0