I want to get it out there

Jag har redan satt denhär videon på min tumblr blogg och på facebook, men ja vill verkligen att dethär meddelande skall komma fram och att unga börjar förstå hur farligt det verkligen är att sola utan solkräm och gå till solarium, så snälla, titta på denhär!



Dethär ämnet är speciellt viktigt för mig eftersom vi har haft hudcancer i familjen och bl.a. mamma och jag har väldigt känslig hud och dessutom ganska mycket födelsemärken. Hoppas denhär videon får er att tänka efter, sköt om er!

Kommentarer
Postat av: amaa

jau varsågod :D



och JOOO dom var heelt sjukt goda! bara lite dyra,typ 2.50e, men liksom hello starbuuucks :D

2011-05-05 @ 21:38:04
URL: http://amandx.blogg.se/
Postat av: amaa

wooow tufft ja e i marres tumblr trallalallaaa! :DD



o ti kaffet; nå ur den synvinkeln så e d ju rikit bra pris hehe :PP



och ÄÄÄHH påriktit?! redrama e soo bra! to du fanpic o nimmare då? ;)

2011-05-05 @ 22:20:35
URL: http://amandx.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0