Back to school...

Jag har ingen lust alls att gå till skolan imoron! :(  Jag mår helt skit, har huvuvärk och ont i magen, dessutom ska ja vakna 6 imoron för att öva på sl -.-

Men tillbaka til goda minnen om påsklovet :) Ja var alltså på landet i Houtskär ca 4 timmar härifrån. Där var juuvligt varmt! Typ 20 grader i solen och solsken alla dagar. Jag tog det väldigt lungt, lästa, bakade, spelade, sprang, åt och var på egg hunt haha. Ett perfekt påsklov med andra ord.


Här är en liten bild på vårt lande :)




jag börjar må illa när jag ser denhär bilden, proppade i mig helt för många macaroons, men bilden va så fin så ja måste  sätta den :)

Nu blir det tänderna och isäng! nattinatti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0