chilligaste dagen på länge!!

Guuud va skön dag jag har haft! Vaknade lite över åtta och började baka chocolate chip cookies och så värmde jag upp croissanter. Sen blev det topmodell och fotande av mammas smycken som tog nästan hela dagen, det blev faktiskt lyckade bilder!! :)

Klockan åtta (han just och just till finnkino :o) så gick jag med bruno på Gulliver's Travells (två L ?) som va ganska rolig, lite konstig, men rolig :D

Cyklade sedan hem och fortsatte med att titta på topmodell och lacka naglarna. Och de som vill veta dagens äckligaste grejj är att jag inte har ätit NÅGÅT annat än chocolate chip cookies, croissanter och flan idag.... Och ja det är sannt! Detox imorgon kanske? :D skulle inte vara en dålig ide....

Nu har ja lite Tumblra och så börjar det väl bli dags för att sova? Börjar ändå 8 imoron -.-

Nighty!!


Twisted french mani.. :)

Måste också senare visa smyckes bildenaa!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0