fail...

Det gick ju inte så bra med det är att blogga varenda dag, men jag har varit hos pappa där jag inte haft min dator med... Men ja ska nu iaf göra ett ett inlägg (utan skrivfel hoppas jag, så att min goda vän ama inte blir irriterad :D )
Nu är det gym som gäller, POWER. Har just lagat en stor kopp med kaffe, nam! (nödvändig information, hehe)

Herregud, mamma läste just att det har skett en ny jordbävning i Japan, på SAMMA ställe!! Herregud , stackars människor, det skall också komma en 1 meters tsunami till, och tänk på hela kärnkraftet som de jsut och just kan hålla ihop, nu kommer allt att ... förstöras.
Man känner sig så hjälplös i sånahär situatuoner, man har inte pengar att donera men man kan inte heller flyga dit för att hjälpa dem, de ända man väl kan göra är att be..
Och vi människor här i Finland gnäller på vädret varje dag medan människor i andra länder just har fölorat sina hem och familje medlemmar, det får en verkligen att tänka på allting vad man faktiskt har. Jag skall verkligen skärpa mig!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0