Submarino!

I'm back!!! Jag har int vari på datorn på 5 dagar de måst vara rekord?? Okej, ja ha vari på nettin på telefonen en de räknas nog inte.... :)
Jag var idag på Elixia och hittade min nya favorit timme!!!!!! Total-Fitball (Ipi sku ÄLSKA denhär timmen!! Dom spela Baby ;) Närr kommer biljettena ut IPI?)-Streching, 1.5 h. tog det och de var superroligt!

NU håller jag på att dricka världens goooodaste kakao. Man värmer mjölk, hackar fyra bitar choklad, lägger de i mjölken och voilá! Där har du en Submarino som det heter på spanska.

Jag har nu dom senaste 2 timmarna försökt räkna matte... OKOKOK ja veeeeeet "vem fan räknar matte och dricker varm kakao på en freda kväll?!?! I MEAN WHO DOES THAT"  blaaah blaabLAA
Men efter de som ja fick i förra matteprove (3/36, nä de e int ett april skämt och nu tänker jag  som Tara sa lägga det bakom mej :D) så MÅST ja öva till nästa matte prov som vi har på tisda. De e säkert många som undrar HUR och VARFÖR men de e bara sånn ja e..... FACE IT! I know u guys still love :) Okej nu börjar man märka att ja e lite trött..hehe

MEN de som dethät inlägget egentligen skulle handla om... Idag är det första April, och nu ska jag under två månaders tid BLOGGA åtminståne ett ordentligt inlägg per dag :) Har varit så slarvig så det är exakt vad jag kommer att göra!!

Men jaa... de var vell det,
Veckoslutsplaner är då matte (O.o what a surprise) gym (har renn vari 3 gånger denhär veckan *stolt*) och filmkväll med Tara :)


Kommentarer
Postat av: Tara

Haha:D De verkar som ingen av oss gick och lägga oss:D Go natt<3

2011-04-01 @ 22:00:34
URL: http://tortelina.blogg.se/
Postat av: Ipi

Ja ha vari varje da flera ggr o titta men de står baa inga visningar ida... Fan! Men vi ska gå på freda!!!! :D

2011-04-02 @ 09:33:08
URL: http://Ipisss.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0