va ska ja skriva här?

Nu e de ju äntligen fredag!!! Det har hänt ganska mycke saker under veckan som inte har skrivit om...så då kan ja vell göra de nu :)

För det första så har jag varit på ganska bra humör tack vare de juvliga vädret, och jaa jag nöjer mig med +11 grader FAST de e varmare i stockholm :D, men jag har ändå haft mycke att göra i skolan och så vidare så man kan inte säga att jag varit så hemskt social...

Sen sprang vi 100 m igår i jumppan vilket gick sådääääär, ja vet att ja kunde ha sprungit snabbare, så säger man ju varenda gång! Idag skaffade jag också mitt sommarjobbb vilket är superskönt att nu ha understökat! Jag ska jobba i 5 veckor straight från och med 6 juni till 9 juli, jag har inte så hemskt mycke andra sommarplaner förutom att fara ti lande och träffa mina hätliga kusiner från tyskalnd och eventuellt en resa till rom med mamma och Bruno vilket jag verkligen hoppas kommer att bli av!

Idag tävlar Anna och Andrea i FM(hallååååååå FINLANDS MÄSTERSKAP!!! ) och ja e superduper excited haha :D
Jag borde också börja städa mitt rum.... men de orkar ja int me, imorong hade jag tänkt gå på stan men jag vet inte om det blir av eftersom plånboken ekar och dessutom har jag inte riktigt energi med det men jag hoppas iaf att det blir lunch på stan :)

Och dehär veckolsutet hade jag tänkt frossa i mig en massa kalorier eftersom mamma skall göra croissanter (häften med choko, nammmm ) o sen ska ja baka chocolate chip cookis, flan och sen hade ja ännu tänkt investera i en B&J's burk, ja menar If ur gonna so something wrong, do it right!

Nu blir det väll spenatplättar och så småningom skall jag cykla till pappa eftersom jag har jobb imorgon på morgonen och det är mycket närmare från pappa..





Kommentarer
Postat av: Andrea

Vi rings idag!! :) så kan vi luncha :D o e de int if ur gonna do something wrong do it right? ;)

Ha de bra

2011-04-16 @ 10:07:29
Postat av: Andrea

Ha dt jätteroligt på din Marredag!!!!! <3

2011-04-17 @ 07:13:13
Postat av: Marre

haha, joo fail :D Tack andrea :D

2011-04-17 @ 08:34:39
URL: http://marrezzz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0