I'm back BABY!

ja tänker på joe från friends när han kom med i days of our lives igen efter att han fallit från the elevator shaft när ja ser rubriken....haha am I the only F.R.I.E.N.D.S fan?  :D

ANYWAYS nu e ja tillbaka från Tyskland där jag och Tara hadde de sååå rolit!!! Vi shoppa lite (mest kosmetika för min del :D) o sen åt vi jäkligt god (och billig) mat och sen turista vi förståss också. Vi gick till 3 kyrkor där en var en hade ett utsikts torn så att man såg över hela Lübeck! Sååå fint!!

Tara sa till mig att vi inte kommer att komma med mera kilon tillbaka eftersom att allt är så hällsosamt och ekologiskt men efter alla oreos som vi åt (ja satt  ramför wessabyttan och spyddenästan) så kom jag hem med 4 kilo extra!!!!! F-Y-R-A!! Som tur fick jag redan min vanliga vikt tillbaka med det var endå ganska skrämmande :D

Jag kan tyvärr int nu visa så mycke bilder men ja ska snart byta bilder me tara så det kommer nog!

BAJBAJ!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0