Day One

Nu är första långa jobbdagen över! 9.5 timmar jobb, huah!! Nu är jag ny dushad och datar, übersköönt! Imorgon har jag bara halvdag jobb så då blir det gym och säkert en liten runda på stan. Men eftersom jag int har bloggat på länge så kommer här lite bilder.



Var på stan med Ama,Kassu och Senja på fredan före skolavslutningen och köpte en stooor(megagod) robert's mocka :)




Annapanna bjöd mej på kippo, en frozen youghurt bar! Där finns massor med juvliga "pålägg"! GUTA!


OCH idag på jobbet kom LASSE MELLBERG!! A.k.a Redrama! Och omg va ja blev nervööös haha :D Men ja våga int säga någå ELLER fråga hans nimmari... buhuu, ångrar det lite nu. Men de får bli till nästa gång han kommer :) han e nog söt!

Kommentarer
Postat av: Amanda

Jag känner lasse mellberg, d min morbrors kompis :D haha du borde ba ha fråga mig :)



xoxo- Amanda

2011-06-06 @ 23:59:04
URL: http://misshielm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0