busybusybusy...

Skööönt att kemma prove är över!! Idag for jag efterskolan till mamma och därifrån till gymmet, Power som vanligt  :) Imorgon börjar ja halv 10 (thank god) o sen har jag jobb på 4-seasons på kvällen :/ Ganska lame men ingen annan kunde va så ja sa att ja nu kunde vara...

MEN för dom som inte vet så e de 5 veckor skola kvarrrr!!! :) Tiden har ändå gott ganska snabbt om man tänker. Blir konstigt att skilja sig från alla! :( Men som tur finns det fb ;)

Jag har haft en überchill kväll med täykkärit, just vad jag behövde efter prove och gymmet. Är skiit trött så går säkert och sova snart.

puss!


Dude, va hände till kvalitén ? :O


HEY ja tänkte glömma dagens typ höjdpunkt! Till moronmål åt jag hjärtformade salamin :) Sjukt coola OCH goda!


Det var väl det :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0