Cantina West

Vi var med alla vänelever plus Elsi och Nina och äta lunch i Cantina West and it was gooooood :) Nu har ja just kommit hem från anmälningen i skolan. Pratade me Anna Q som e min handledare och hon e sååååå kiva!!

Dessutom så ska en pojke i vår skola Elias Eerola rita en bild av mej typ och så har han rita redan 3 andra till sitt specialarbete och så lottade han ut människor som "like" hans status och så blev ja vald :DDDD JEEE! :)

Nu ska jag jobba med mitt specialarbete och sedan skall jag på mitt riktiga jobb på 4seasons. Sen ska ja typ på en fest på Argentinas Ambassad, hehe :) Det blir god mat och grejjer.


Min första outfit bild typ ever.. haha och man ser int ens hela.. Nå sånt e livet :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0