HOLA!

Kom just från POWER  timmen på Elixia and it feels gooood. Ingen känsla i världen kan slå denna känsla (okej kanske kärlek :) )

Och HERREGUUD ja fick 8+ i matteslutprovet!!!! Ja e så glad för jag trodde det for superdåligt :) Efter skolan gick jag med Ama till stan. Jag köpte ett par supersöta sandaler från Zara och sedan gick vi till Robert's. Efter det träffa vi Linda i H&M dit också Ipi och Sally kom. Jag varade en sjuktcool simppare. Sen for jag till Elixia nästan genast efter. Kvällens planer är att duscha, städa rummet och äta cashew chicken, NAAAAM!


awwww ama :D


Kommentarer
Postat av: Andrea

Ti slut ha ja lyckas få dej att förstå idén me att vara ;) <3 kraaaaam

2011-05-24 @ 20:12:55
Postat av: amaa

oj jag sku ju nästan kunna spela monster i en skräckfilm :D

2011-05-24 @ 21:22:40
URL: http://amandx.blogg.se/
Postat av: amaa

oj jag sku ju nästan kunna spela monster i en skräckfilm :D

2011-05-24 @ 21:23:55
URL: http://amandx.blogg.se/
Postat av: Anonym

nehe dom här komentarerna vill inte synnas :/

2011-05-24 @ 21:24:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0