MAY.



Då var det första Maj. Jag hoppas att alla har haft en trevlig vappen och inte druckit för mycket...Igår var jag på min mammas kompis fest, ganska perus latina fest, hög musik , mycket mat, många människor osv. ganska kul faktiskt :) Men ja kan int vänta på att få höra all gossip från veckoslute hehheee :D Jag har i varje fall bestäm mig att Maj skall vara min månad! Under maj skall jag:

- blogga ofta om intressanta saker! :) (också på min tumblr)

- träna 3 gånger varje vecka, har blivit lite lite på siståne

- äta hälsosamt (då menar jag helt enkelt att skippa godiset m.m, men idag räknades inte eftersom jag åt 10 american pancakes (!) in my defense så va dom ganska små :)

- köpa fina kläder som ja tycker om :) Har ändå jobbat så hårt så ja tycker att jag förtjänar det!

- jobba hårt i skolan som sista vadå? 3 veckorna?? :DD

Det börjar vä vara det... Nå ja hoppas att alla har en riktigt trevlig dag :)

CIAO!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0