Movie Night!

Igår kom ronja övernatten och vi tittade på Black Swan, alltså vafan?!?! Världens mest psykopatiska leffa, ja förstod nog int så mycke och dessutom var Natalie Portman freakeshly smal :O Men iaf så hade vi massor med gota, chips, choklad, jordgubbar cokis, u name it!

Och en sak som ja int alls kan förstå är att alltid när jag är med ronja blir jag den mest KLUMPIGASTE människan i hela världen; jag bl.a. fällde min pizza uppochner när jag tog den ur ugnen, brände min hand, glömde cokisen i frysen och när jag öppnade den...ja... ja tror int jag behöver förklara, nu har jag iaf fina kletiga kokis fläckar i sängen och på golvet...

På natten vakna jag av världens värsta magont! Jag börja nästan gråta för det knep så mycket! Usch, det var obehagligt!

Från en sak till en anna så var jag idag på Zios (skobutik) ytävänmyynti och GUD jag köpte ett par så sjukt snygga kalckar (mina första officiella, hihi) av Pura López och dessutomm på ett helt sjukt bbra  pris (190 e. billigare). Så nu är jag en supernöjd och glad tjej :) Ni får se dom på skolavslutningen ;)

Dude, duktighets pöäng till mej för ett så långt inlägg, hehee




haha, vi tycker om att leka me webin ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0