The Dream Apartment

På senaste tid har ja fundera så sjukt mycke på att ha min egna lägenhet. Jag vet att det är ganska långt tills dess, åtminståne ett par år.... Men det kan inte hjälpas, jag längtar till den friheten man får. Att få välja exakt allting, från vad man äter till inredningen osv. Jag har noll planer på att stanna i Finland, så ja kommer definitivt flytta utomlands. Jag har LOVAT migsjälv att bo minst 6 månader i ; Miami, New York, Barcelona och London. Herregud, ja får kallakårar bara av att tänka på när jag sitter i min lilla balkong i Barcelona med den varma kvällsluften och tittar på glada människor ute på gatan och känner den goda doften av spansk mat.

Okej, jag kan gissa att det kan vara svårt att föreställa sig bara från att läsa denhär texten men i mitt huvud är allting klart. Ville bara dela med mig om mina framtidsplaner och drömmar.


Puss & Gonatt!


My New York Balcony <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0