Officially Winter

Okej NU e de vinter. Ida ha de var nån sorts snö storm och mycket kallt! Nu måst man renn börja använda vinterrocken.... Ida när jag kom hem från skolan bad mamma mig gå ti butiken och jag gick tid ytterst motvilligt, på vägen hem hörde jag glassbiljen tjuta o ja tänkte "are you frikkin kiddin me?!?" Ja menar de e snästorm och minus fem grader!

Anyways nu har ja öva färdit till fyssa prove så nu ska ja o tutaa!





Längtar sååå mycke ti sommaren just nuuuuuuuu !


Natti natti!

Kommentarer
Postat av: Lene

HAHAHAH WTF GLASSBILEN?! XDDD Vem är så desperat efter glass att den går UT för att JAGA glassbilen när det är typ -5 grader?! :D

Sommaren <3 och jag ser att du valde den snyggaste bilden du kunde hitta... :P

2010-11-10 @ 15:09:03
URL: http://lenzu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0