DE E SÄKERT NU!!!

YFU har just acceptera mig till URUGUAY!! wohoo, nu e de helt 100% säkert! Aaaaaah, I'm sooo excited :D De var dagens goda nyheter,haha!

Idag har jag vari på kaffe med Ronja, så har vi också gått runt stan o kolla lite på kläder osv... Nu har jag just spackla väggarna hos mammas så ja börjar så småningom ta cykeln i detta vacka kvälsväder till pappasen. och där ska jag ÄTA!:)

That's all for today folks!


bilden e från ronjas blogg, hon har en cool appi där alla bilder man tar på iphonen blir vintage-looking, pretty cool!

Kommentarer
Postat av: Tara

Grattis igen!! <3 Saknar dig, hoppas vi ses imoron :D

2011-09-03 @ 23:59:07
URL: http://tortelina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0