Dove - summer glow

Jag kan erkänna att jag aldrig vågat använda bus kräm efter en viss insident som jag inte tänker berätta om nu hehhee.. Men jag är lite rädd att de ska bli super fult och fläckigt och fake ut, men jag har hitta en superbra bodylotion från Dove som för varje gång man sätter det på gör en brunare och brunare. Och det funkar faktiskt! Så ja rekommenderar det verkligen!


För ett par år sen köpte jag den burken till vänster som ja trodde att var bus kräm, men nu när ja fota båda märkte jag att de är exakt samma sak....fail.

Kommentarer
Postat av: ama

hahaha "en viss insident" :DDD

2011-07-04 @ 19:49:04
URL: http://amandx.blogg.se/
Postat av: Lene

Hahahah aaw Marre :D been there, done that :P men jag har också den till vänster, och den är riktigt bra ^^ det blir ju sådär gradvis brunare, så det blir inte lika fläckigt.. :D

2011-07-06 @ 12:01:18
Postat av: ama

BLOGGA

2011-07-13 @ 15:06:01
URL: http://amandx.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0