As usual...

Nu har jag då haft halvjobbdag, vike var suuuperskönt! Tara hade planer o dessutom sku ja på gymså vi treffades int, och förståss hade ja titta fel på min gymlista och missade min timme -.- Men jag gick och jogga i stället vike också var sköönt, blev faktiskt förvånad över hur bra jag klarade min långa länk haha.

Imorgon blir de jobb igen och på söndagen ska ja sälja på kirppis me mamma, skrev ja de renn? :O Anyways, hoppas de blir fint väder!! Nu ska  ja väl senare kanske träffa min lilla tjeej :) Om hon int hitta på något annat för sig.

Ajjo! Idag förde ja mitt betyg ti lärkan klockan 9 på moronen och TACK andrea att du kom meeeee <3 :)

Kommentarer
Postat av: Andrea

Jaja de e fixat nu ;)

2011-06-17 @ 20:33:06
URL: http://awic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0