Halloj!!

Hittils har sommarlovet vari helt okej, har bara jobbajobbajobba och längtar MASSSOR tills ja kan fara till lande o sen Mallorca!

Men anywhoooos, jag har brutit min shoppinglakko... Men ja tyckte att jag förtjänade det eftersom ja har jobba så mycket, haha :D Jag köpte en pink läder rock (okey, I know how that' sounds... men den e faktiskt snygg!) o sen köpte jag en helt sjukt juvlig Audrey Hepburn stils svart knälång klänning, den kan jag visa en annan gång.

Idag fick alla veta till vike gymnasie de slapp in! Och jesss ja kom in till Lärkan, ja tror att alla mina kompisar och min käre bror förståss kom in dit de ville, så de e ja glad för!

Imorgon har jag kort dag på jobbe, så ja träffar säkert Tara en stund och sen måstmåstmåst ja gå på gym!!

Och dessutom måst jag NU börja boka program och biljetter osv. för mitt utlandsår till Uruguay/Australien/USA. I den ordningen önskar jag dem :)


ojojj, bilden gör int rikit rocken rättvisa (kan man ens skriva så..?)

haha, nå ni får en liten peeeak på den :) BAJJ



Kommentarer
Postat av: Isso

MARRE ja hatar din tumblr-blogg, man blir helt superhungri av den !!!! :D haha nä men den e jettejuvli <3 ha de bra pusipusi!<3

ps. joo man kan skriva så ;D

2011-06-16 @ 22:53:47
URL: http://issoriac.blogg.se/
Postat av: ama

den e ju hlt sjukt cool :D

2011-06-17 @ 22:00:56
URL: http://amandx.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0