Hey There!

Har varit ganska skönt med en blogg paus måst ja säga! Jag vet int hur aktivt jag kommer att blogga här under fortsättningen av sommaren, men vi får se :)

Har iaf bara 3 dagar kvar jobb, TACK GODE GUD! Trivs verkligen inte mera där... Men jag vill först hitta ett annat jobb innan jag total quittar.

Imorgon har jag ledig dag, vilket blir superskönt och då ska ja även klippa håret! Och nu hade ja påriktit tänkt klippa de så som förra gången och INTE klippa pannlugg, haha :D

Idag var ja på stan me ronja efter jobbe. Ja köpte lite "skönhetsprodukter" hehe.. Lime Cocos bodylotion + Scrub och de doftar gooott! ;) Sen drack vi lite kaffe och så for jag vidare med Bruno och äta kebab. Resten av kvällen spendera jag hos Tara där vi talade om alltmöjligt och hade de riktigt lungt och skönt.

Ajo, sen sku ja också beretta om min vecka på Kisko och midsommaren! Ja hjälpte mest i köket och asistera me så mycke som ja kunde och sen stannade jag också midsommaren där för mina kusiner och deras kompisar kom dit och herregud va de va rolit!!!! KOmmer aldrig att glömma den midsommaren :)

Det vae nu här en liten update.






Någå sånhänt hade jag tänkt mig...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0