kirppis!

Tjenis! Här sitter en väldigt trött och nyvaken tjej i väntan på att starta till kirppisen! Jag hoppas verkligen att det int börjar rengna men just nu ser det ganska lovande ut.

Orsaken till värför jag är så trött är att jag igår var ute med mina kollegor på 4-seasons (haha, låter så vuxet), det var två män och resten tjejer så de vanog ganska kul :) Men var ute tillca. 12 och vaknade 7, så de vaint så mysit -.-

Efter kirppisen far jag till Kisko a.k.a min fasters yoga "center" där jag skall jobba den kommande veckan eftersom hon har kurs, efter det blir det houtskär som gäller för midsommaren. Kommer säkert kunna blogga på Kisko och kanske visa bilder på de SJUKT fint dekorerade rummen!!!

Wish me luck at the kirppis :D

Kommentarer
Postat av: Katinka

Hälsa Musse och alla där och lycka till :*

2011-06-20 @ 16:32:36
URL: http://bouncingsoapbubbles.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0