The day off!

Har haft en juvlig dag med tara! Först cykla vi till stadikkan, dit kom också taras kompis mikaela. Där var vi i några timmar och sola, simma, åt glass, bulla och nötter :)

Efter det cyklade vi till taras mormor och gick och hälsa på henne! Efter det tog vi en ganska lång cykeltur runt stan, och tillslut hamnade vi på ett superduper mysigt café i fölisön, vi åt en tårtbit var, och förlåt, jag lovade migsjälv att inte ta upp dethär men jag måste.... en tårtbit kostade 7 (!!!) euro. Men det var nog värt det ;) Där satt vi sen i solen och talade om alltmöjligt.

Sedan började vi cykla mot hietsu, sedan hem till mig en liten stund och sen cykla tara hem. Sooooo that's my day in a big nutshell :D

Imorgon blir det jobb igen, men söndagen är ledig! YAY! Då skall jag försöka spendera quality time med mammsen och brorssan :)


The Chocolate cake


The Rhubarb ginger cake



The Café

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0