The happiest girl in the world!

God Morgon!! Sitter nu och äter mitt goda morgonmål (gröt med persika) och är superduper glad, denhär tjejen skall nämligen spendera en halv månad i Mallorca!! Jesss sir! 27 juli - 13 augusti. Wohooo:D

Snart skall ja på jobb och har tyvärr lång dag idag... 10.30-20.00. :(

Igår var jag på total combat och herreegud vad jag svettades! Det var som om jag skulle ha varit i dushen, huhhu. Förlåt för den informationen. Nåja, gotta go! Toodels!! (eller hur man nu skriver de..)

Kommentarer
Postat av: ipi

marre e du galen neeej!! ja e int blond never gonna happen!! :DD btw ja köpte NEVER SAY NEVER PÅ DVD IDAG!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! hihihihiihihih

2011-06-08 @ 21:35:37
URL: http://ipisss.blogspot.com
Postat av: Andrea

Ååh va skönt!! :)

Hej ja fick int tag på dej ida så vi måst ringas imoron!!!!!!! <3

2011-06-08 @ 22:24:48
URL: http://awic.blogg.se/
Postat av: Anonym

Vart ti Mallorca ska du?

2011-06-08 @ 22:39:46
Postat av: Anonym

Ja ska till huvudstaden, alltså Palma de Mallorca :)



A: vi riiings!! <3

2011-06-09 @ 17:24:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0