Lite alltmöjligt

Okej va om man sku börja blogga igen? Ja har int orka/hunni...
Men på veckolsute har jag iaf:

-titta på The Godfather filmen (första och lite av andra)
-jobba nästan hela lördan
- baka morotskaka och kokos bollar
- öva lirte på gegga
- var på gym

AND that's about it..
Ja har intens hunni treffa nån bläää ja e tråki, och lite trött ennu :(

Jag hade världens HEMSKASTE mardröm där nån random polis-mördare börja springa efter min bror och sköt honom ( men han överlevde som tur) o sen börja dom också skjuta min pappa, WHAT's WRONG WITH THE WORLD?? duuuudes ja märkte just att nästan alla ord i dendär meningen börjar på W o.O

Jag har nu data och ja sitter här me ipi som läder JB bloggar (SURPRIIIIIIISE) o sen fråga hon om ja ville komma me ti never say never o sen sa ja jooo o sen va hån sådär: wow, du e den första som sejjer jo :O

OCH ja vet att ni andra int vill se den för ni e rädda att ni ska börja tycko om Justin Bieber, så ede nu bara :) FACT.

Och de sista ja sklriver e att ipi kommentera mitt långa inlägg såhär : "wow, dedär e nån essä"
hehe blev faktiskt ganska lång och vi får se om du orkar läsa till slut :)


Kommentarer
Postat av: ipi

;))) ja e cool

2011-03-28 @ 08:56:05
URL: http://ipisss.blogspot.com
Postat av: Tara

Ja orka läsa till slut!



haha, jo ja ha sett den, men vi har ju ingen kaffekokare:D Men kanske vi kan testa någo recept hos dig:)

Ja så dig int i skolan ida men KRAAM<3

2011-03-28 @ 13:43:25
URL: http://tortelina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0