ticktack...

ja har int riktigt hunni blogga med "allt matte övande" (läsa tumblr bloggar). MEEEEN idag har vll vari en ganska aktiv dag, ja vakna klockan 6.45 (!!!!) och nej inte av mig själv utan när alarmklockan ringde för ja sku göra mig färdig för jobbet! Det car superdupermegaawesomeness rolit att jobba med TARA!

Sen efter några  timmars jobb for jag till Andrea och övade matte och åt gooood mat:) Sen kom ja hem och har fösökt öva men de e för mycke som distraherar mig :O (datorn). Nu ska ja PÅRIKTIGT öva sen ti butiken och SEN blir det facial, naglar, steda rum bla,bla,bla the usual




HAHAHA ser ut som en retard :D MEN kan NI göra dethär??
SKICKA en bild när ni gör de meeejj ( [email protected])  haha , I wanna seeee :DD
Okej, skämt (nånä skicka pårikti :))confused, DO IT! whoooooot O.o

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0