tjabba tjenaaaaaa

don't mind rubriken, kom int på någå bättre :D
ja håller på att sticka min tröja samtidigt som jag övar på prov och det är faktiskt inte så effektivt som man skulle tro... ANYWAYS, nu e de enkku som gäller ( skrev de säkert tidigare..?) MEN de som ja sku beretta though är att jag har börja en TUMBLR blogg!! :) Den är inte så yber fin ennu som den kommer att bli men ni kan få en liten preview ------> http://cuteandstuff.tumblr.com/


förösker få den färdig till sommaren, den ska bli en tunn lite over-size sommar tröja,
men ja har int bestämmt mig om den sla bli såfär "high-waist kort" eller lite längre...

Kommentarer
Postat av: Anonym

Najjs!! :) Ska du ändå fortsätta på den hä? :)

KRAAAM <3

2011-03-15 @ 21:14:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0