Buenos Días!

Primero tengo que decir VIVA BARCELOOOOONAAAA!!!!  Yay, ja va igår med mamma och hennes kompis (som btw också har tvillingar, en flicka och en pojke OCH hon kommer också från uruguay, haha ni e säkert superintressserade) på Elmo bar i kampen och titta på matchen och de va nog ganska kiva fiilis fast nästan alla vi satt med (vi satt ute för de fanns int platser inne) heja på ManU.. Och sedan fanns de nån galen pojke som typ helt flippa han bara; "fuck that fucking Barcelona, I HATE Barcelona". Och sen ville han inte ge eld ti Elisabeth (mammas kompis) för att vi heja på Barcelona, geeeeez liksom.. Men han (och hans kompisar) var nog ganska snygga though :D

Dagen planer är iaf att sitta HELA dagen vid datorn och fixa website, tog igår en day off men ja märkte att det nog inte var det smartaste om man tänker hur mycket ja har kvar att göra på så lite tid...


Och på tal om någå helt annat så drömde jag om min kusin katinka :) Jag längtaaar sååå mycke efter henne!! Och de konstigaste va att ja drömde om henne när hon var liiten och guuud va hon var söt då! Men nog e hon söt nu också! :) Katinka, om du läser dethär: Puss på dej! :)


Okej, så ja hadde tänkt ta en fin bild på min latte, men sen glömde ja d och drack upp den..
Sen fick de bli en perus webi bildd...:)


Kommentarer
Postat av: Katinka

Du är sa jätte söt du med och guuuuuuuuuuuuuud va jag längtar efter dig!!!! Men det är inte mera saaaaaaaa länge kvar tills vi ses. Vad är det för website du sysslar med? Ljuvlar dig! :*

2011-05-29 @ 12:29:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0