Houtskär

Om några timmar ska ja till lande! De blir nog skönt, bara ta det lugnt och läsa i hängmattan haha. För det skall jag ännu till Zara och köpa ett par sandaler som ja vara igår o sen ska ja packa o sen sticker jaag.

Igår var jag med Andrea och Tara till Benjam's i Tölö där vi åt supernami pizza och lasagne, vi gjorde en jointventure(stavning?) och dela på allt, men som sagt supergott! Och som dessert blev det husets tiramisu. Och dehär gjorde vi förståss för att fira de grundskolans sista prov :) hehee

Men det blir tyvärr inte så mycket bloggande under veckolsutet men ses på söndaag!

Ciao for now!






Rööperi by night

DUDES ja glömde ju at berätta att jag också for och äta pitakebab med bruno igår, haha nu har jag nog ätit för en vecka!


Herregud, bästa pitakebaben in the whole frikkin world finns på stora roberts gatan!
Big Mama's.



Kommentarer
Postat av: ama

jajaja här far marre till lande för att slöa hängmattan medan vi andra kämpar i stafettkarnevalen...... what a feid.

haha nånä ha så skojj! :DD

2011-05-20 @ 21:47:33
URL: http://amandx.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0