Grrrreat!

Okej, så ja kom hem i denhär SJUKA stormen med en postiv atityd eftersom jag skulle baka en perfekt lite Tarte Tatin. Här hemma bakar jag och fixar jag och sen när de kommer till THE moment, att vända hela grejen, så faller allting isär! :( Ja borde ha gjort "älä tule paha kakku, tule hyvä KAKKU!"... Buuut well, den doftar i varje fall gott, så kanske den också smakar gott:)
For those som int vet va en Tarte Tatin e så e de typ rom en upp och ner vänd äppel paj med karameliserade äpplen, does not look like that to me... :/

Kommentarer
Postat av: ANNIKA

DUUDE, du måst skriva mera inlägg!!! ja e så sur på dig att jag t.o.m. kommenterar i din blogg /PUSS

2011-12-16 @ 08:11:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0